sorry..

förlåt att bloggningen inte har funkerat helt som den ska..
har inte haft varken tid eller lust att blogga, då jag
inte har haft något jättespeciellt att skriva om .

allting har fungerat bra med Skottas,
förra helgen var vi & tävlade i torn.
i L:d+5 fick vi 12 fel, varav två stopp
och resten tidsfel . i L:c fick vi 4 fel ,
men jag var otroligt nöjd efter den rundan !
fick inte upp tempot ordentligt i L:d+5 , därför fick
jag stoppen.
fick upp tempot väldigt mycket i L:c och stoppet
som var på tredje hindert kom pga att jag slutade
rida där..

men min skottii är underbar, löser det om jag hänger med.

imorgon åker jag till viarp på allsvenske möte, då
jag ska tävla allsvenskan på söndag.
första omgången är på Åsbo Ryttarförening,
och jag är taggad till tusen .

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0