svävar på moln

snart sticker jag till stallet, & pysslar om min finfina
ponny :')
han ska badas, allt ska putsas, och packas.
imorgon åker vi till åstorporten och tävlar
andra omgången av ponnyallsvenskan.
förra omgången gick riktigt bra, nolla i både
för klassen & lagklassen !
hoppas de går lika bra denna gången !
Louise kommer till mig ikväll och sover här,
& sen följer hon med mig imorgon.
Hon kommer hem från Florida idag,
guud vad jag har saknat henne !
ikväll ska vi ha gäster, 13 personer
i vårt lilla hus, (Y)
men de blir säkert skoj.
bloggar mer sen , ska även försöka fotta lite
i stallet idag ! :D

en sjukligt fin bild på skottas, tagen från http://hastekipage.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sofia Hallström

Hej!

Vad kul att se och läsa att du och Skottas fungerar så bra ihop! Det var av mig Pernilla köpte honom.

Fina, fina Skottas!

Sköt om er!

2011-10-03 @ 21:26:47
URL: http://denlillaglada.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0