Lång kväll..

Charly Bravu, 6/8

Red honom på stubben i ca 2 timmar med Therese & Batman.
Mycket konditionsträning, typ 2 min galopp, 45 sek skritt, 2 min galopp,
ja ni fattar (;
mycket trevligt , har alltid lika kul med den tjejen asså!

Double Scotch, 6/8

Red honom på banan,
i ösregn.
Men han skötte sig as bra endån , är riktigt
nöjd med honom. Red bara ungefär en halvtimme,
sen va jag dyngsur..
Red mycket på 8volter, i galopp, med övergångar till halt
varje gång vi kom till X. När han fungera bra på det gjorde
vi samma sak fast med ett galoppombyte istället för halt vid X.
Duktig ponny. Tränade alltså i helhet mest på galoppfattningar, vilket
vi har svårt för..
Han springer gärna iväg , (händer mest när jag inte har samlat upp honom ordentligt;)

Imorgon ska jag , Julia (juliastorm.blogg.se) & Therese rida på stubben igen,
då tar jag dock med mig Skottas istället för Charly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0