Grevagården

Inatt, vid halv 1 - 1 anlände hästlastbilen här i häljarp,
& jag var hemma.
Sov nästan hela vägen från Skövde, va så trött..
Mamma mötte mig ute vid stora vägen , sen in  & sova.

Har haft de trevligt i Grevagården , träffat många nya kompisar.

Mina uberfina hästar har vilat nu sen jag åkte, så snart ska jag ut till
dom & rida. Ush va skoj de ska bli !
Får se om dom har saknat mig lika mycket som jag har saknat dom.
Ska dressyra båda två idag, för imorgon ska jag på hoppträning i Viarp
med Skottas. Första gången denna terminen ! Jättekul . :D

Imorgon natt åker jag till Grekland, så då blir det ytterligare ett upphåll här på bloggen,
& sen börjar skolan , så då kommer det inte vara toppen uppdatering.

Hästarna kommer vara igång när jag är i Grekland, då mina kära vänner Therese, &
Julia rider pållarna.

Kommentarer
Postat av: Alma

Trevlig resa Ronja , bara så där jätte avundsjuk ! <33

2011-08-15 @ 23:44:17
URL: http://goldriders.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0