Double Scotch, 9/8

Red honom på banan idag,
dressyr.
Funkade sådär, va inte helt koncentrerat vilket
resulterar till att inget går bra.
Han va inte helt framme, & som vanligt, väldigt "framtung".
Så har bestämt nu , att när jag verkligen trimmar dressyr,
ska jag va själv. Så jag kan koncentrera mej tilll 100% .
Det behövs !
Pauline red Charly.

Albin sover här inatt , skojskoj !
Kan dock inte va uppe halva natten , eftersom jag måste va i stallet
senast 9 imorgonbitti. Ska trimma Skottas i dressyr imorron igen,
så att jag verkligen får fram honom i de läget jag vill ha honom.
Sen vid 12 ska jag va hos Felizia , för att sen åka vidare till grevagården.
Det kommer va rätt dött här på bloggen , men ska se om jag lyckas med
nån mobilblogg, så ni får veta hur det går !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0