Double Scotch, 3/8

Detta inlägget skulle ha kommit upp igår, men det funka inte,
så det kommer idag istället.


Åkte till stallet vid halv sex. Blanda mat & mätte upp hö
osv. Sen kom Felicia och vi plocka in pållarna & gjorde vi dom.
Sen skritta vi ut till paddocken , medans Frida (tränaren igår) och
Linda (Felicias mamma) byggde fram hinder. Vi värmde
upp lite självständigt , travade över bommar & testade lite olika avstånd.
Efter hand började vi hoppa, Skotti va fin, men inte riktigt så alert som
jag ville ha honom. Blev lite framtung, & ja, jag fick jaga på honom rätt
mycket för att han skulle vakna ;)
Men han va fin, & vi avslutade med en bana där det ingick några
hinder som låg på 1.05 m.
Duktig Ponny ! :D

Idag ska jag rida ut med Skotti , vet inte vad jag ska göra med Charly.

Ikväll åker jag till Emilia, & sover där inatt.
SkojSkoj ! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0